Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The marketing activities of companies and their reception during the COVID-19 pandemic.

Tytuł:
The marketing activities of companies and their reception during the COVID-19 pandemic.
Działania marketingowe firm i ich odbiór w czasie trwania pandemii COVID-19.
Autorzy:
Pilińska, Katarzyna
Słowa kluczowe:
COVID-19, consumer behaviours, marketing activities, marketing tools, PR, socially engaged advertising
COVID-19, działania marketingowe, PR, reklama zaangażowana społecznie, zachowania konsumenckie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
With 2020 and the outbreak of the COVID-19 pandemic, the social and economic situation has changed dramatically. Restrictions introduced by governments have modified the current economic trends. This state also affected at marketing departments, which they were forced to develop new tactics necessary during the crisis. The consumer behavior that occurred during this period and the changes caused by the pandemic required completely different purchasing incentives, which was associated with the introduction of a new way of using marketing tools.Thesis focuses on the topic of selected marketing activities and their reception during the COVID-19 pandemic. Its purpose is to identify the change that took place during the coronavirus in the approach to socially engaged advertising and socially engaged PR both by companies / brands as well as by recipients. In addition to analyzing the changes caused by the crisis in selected marketing tools, the research showed a change in their perception by consumers.As a result, answers to the research questions were obtained. Indicated that the respondents noticed a modification in the manner and content of the message, but it did not result in any significant changes in this area. As a result of the research, it was shown that respondents have negative feelings towards advertising messages related to the COVID-19 pandemic, and their trust in companies / brands that inform about participation in socially engaged campaigns has not changed.

Wraz z rokiem 2020 i pojawieniem się pandemii COVID-19 sytuacja społeczna i gospodarcza uległa gwałtownej zmianie. Wprowadzone przez rządy państw ograniczenia zmodyfikowały obowiązujące trendy gospodarcze. Dotknęło to także działy marketingu, które zmuszone zostały do opracowania nowych taktyk działania niezbędnych w czasie kryzysu. Zaistniałe w tym okresie, zachowania konsumenckie i zmiany, jakie spowodowała w nich pandemia potrzebowały całkowicie odmiennych bodźców zakupowych, co wiązało się z wprowadzeniem nowego sposobu wykorzystania narzędzi marketingowych.Praca skupia się na temacie wybranych działań marketingowych i ich odbiorze podczas trwania pandemii COVID-19. Jej celem jest określenie zmiany, która zaszła w czasie koronawirusa, w kwestii podejście do reklamy zaangażowanej społecznie i PR-u zaangażowanego społecznie zarówno przez firmy/marki, jak również przez odbiorców. Oprócz przeanalizowania zmian, które spowodował kryzys w wybranych narzędziach marketingowych, przeprowadzone badania ukazały zmianę ich odbioru przez konsumentów. W badaniach wykorzystano metodę ankiet. W efekcie uzyskano odpowiedzi na postawione pytania badawcze. Wyniki wskazały, że ankietowani zauważyli modyfikację w sposobie i treści przekazu, natomiast nie wpłynęło to na istotne zmiany w tym obszarze. W rezultacie badań, ukazano, że respondenci przejawiają negatywne odczucia w stosunku do przekazów reklamowych związanych z pandemią COVID-19, a ich zaufanie do firm/marek, które informują o udziale w akcjach społecznie zaangażowanych nie zmieniło się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies