Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Television in the network of new media

Tytuł:
Television in the network of new media
Telewizja w sieci nowych mediów
Autorzy:
Powierska, Aleksandra
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
nowe media
new media
television
telewizja
ANT
media społecznościowe
social media
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://www.ejournals.eu/Przeglad-Kulturoznawczy/2021/Numer-2-48-2021/art/19526/  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
New media have had a considerable influence on television and the viewing practices of consumers. Social media services made it possible for everyone not only to express their opinion on shows, but also, on an increasing scale, to watch them via mobile applications. To describe these processes the author introduces the concept of the ‘connectivity of television,’ developed based on the ANT theory as proposed by Bruno Latour. According to that theory, describing television as a network incorporating both human and non-human actors is an accurate representation of the modern TV entangled with new media. Additionally, it allows to depart from hierarchical definitions of television (such as John Fiske’s three orders of text) and a strict division between the broadcaster and the audience.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies