Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media w czasach płynnej pandemii : perspektywa socjologiczna

Tytuł:
Media w czasach płynnej pandemii : perspektywa socjologiczna
Media in times of liquid pandemic : sociological perspective
Autorzy:
Sasińska-Klas, Teresa
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydawnictwo ToC
Słowa kluczowe:
mediatization
social change
pandemic
zmiana społeczna
mediatyzacja
liquid modernity
media
pandemia
płynna nowoczesność
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/pl/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://media.uj.edu.pl/documents/1384650/134373778/Komunikowanie+w+procesie+zmian/0c058971-317f-407a-a01f-5122ec63c71b  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Media’s operating conditions throughout a liquid pandemic have become an increasingly significant source of social change; interpersonal communication has been strongly influenced. The subject of the analysis from the sociological point of view is the significance of the media, which recently functioned in specific, situationally imposed conditions of threat. On theone hand, media influence and reflect changes taking place in societies, which were caused by a situation of threat to citizens. On the other hand, media as a society living under the conditions of a real emergency occurring at the local, regional, and global level, influence the environment and the changing communication at almost all levels.

Media funkcjonujące w warunkach płynnej pandemii stają się coraz bardziej znaczącym źródłem zmiany społecznej. Wywołują zmiany w komunikacji międzyludzkiej. Przedmiotem analizy od strony socjologicznej jest to, w jaki sposób media funkcjonujące od niedawna w specyficznych, sytuacji niewymuszonych warunkach zagrożenia - z jednej strony - wywierają wpływ i zarazem odzwierciedlają zmiany zachodzące w społeczeństwach, wywołane sytuacją ryzyka, w jakiej znajdują się obywatele, a z drugiej strony - jak społeczeństwa żyjące w warunkach rzeczywistego zagrożenia występującego w wymiarze lokalnym, regionalnym, a także globalnym wywierają wpływ na otoczenie medialne i zmieniają komunikację na niemal wszystkich jej poziomach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies