Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nominal response : based conjoint analysis of banking products

Tytuł:
Nominal response : based conjoint analysis of banking products
Autorzy:
Brzezińska, Justyna
Sagan, Adam
Rybicka, Aneta
Data publikacji:
2020
Wydawca:
International Business Information Management Association
Słowa kluczowe:
nominal model
conjoint analysis
R software
banking products
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9780999855140
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
The aim of the paper is application of Nominal Response IRT (NR-IRT) polytomous measurement model (Bock 1972) within the framework of conjoint analysis of banking product on Polish market. Proposed approach links the tradition of conjoint measurement of dominance structures in attitude measurement with the preference analysis. Incorporating the explicit measurement model within the conjoint analysis allows for error - in variables effect and controlling for downward bias in estimates of the parameters. Additionally, it combines the fundamental conjoint measurement of Rasch tradition with the preference - oriented conjoint analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies