Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Wyjazdy Incentive jako czynnik motywowania pracowników"

Tytuł:
"Wyjazdy Incentive jako czynnik motywowania pracowników"
Incentive travel as a factor of employee motivation
Autorzy:
Puchalska, Zuzanna
Słowa kluczowe:
Motivation, incentive travel, non-wage benefits, employee needs, trip logistics, benefits
Motywacja, wyjazdy motywacyjne, motywatory pozapłacowe, potrzeby pracowników, logistyka wyjazdów, benefity
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jednym z kluczowych warunków wysokiego zaangażowania pracowników w powodzenie firmy jest ich odpowiednia motywacja. Z uwagi na nieustanną konkurencję i wysoki poziom stresu towarzyszący wykonywanym zawodom, niezbędne jest otrzymywanie przez pracowników adekwatnych korzyści. W tym celu powstają nowoczesne systemy motywacyjne i rozbudowane zestawy benefitów. Jednym z popularnych motywatorów pozapłacowych są wyjazdy motywacyjne, pozwalające na zaspokojenie naturalnej potrzeby człowieka do odpoczynku, integrację ze współpracownikami i budowanie zespołu. Aby zapewnić otrzymanie zamierzonych korzyści zarówno dla pracownika jak i pracodawcy, niezbędne jest dopracowanie możliwie najlepiej każdego z elementów wyjazdu. Poprzez zebrane informacje i wywiady przeprowadzone ze specjalistami, tworzącymi programy wyjazdów incentive, uszeregowano kluczowe aspekty wypraw motywacyjnych. Głównym czynnikiem determinującym wyjazd okazało się umiejętne dobranie atrakcji oraz stopień dopracowania wyjazdu. Analiza najważniejszych aspektów turystyki motywacyjnej, będąca przedmiotem niniejszej pracy, miała za zadanie zdefiniować warunki maksymalnego prawdopodobieństwa sukcesu podróży incentive, jakim jest motywacja pracowników do efektywnej pracy.

One of the key conditions for the high employees engagement in the company's success is their high motivation. Due to the constant market competition and high level of stress at work, it is necessary for employees to receive adequate benefits. For this purpose, new motivation systems and types of benefits are being created. One of the popular non-wage benefit is incentive travel, which allows employee to rest, integrate with colleagues and support team building. In order to ensure the intended benefits for both employee and the employer, it is necessary to refine each of the incentive trip elements. Through the collected information and interviews with specialists creating incentive travel programs, the key aspects of incentive trips were arranged. In conclusion, the main factor determining the trip is the right selection of attractions and refinement of the trip program. The analysis of the most important aspects of incentive trips, was to define the conditions of the maximum probability of success - which is the motivation of employees to work effectively.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies