Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

On (self-)representations of masculinity in Siyāmak Herawiʼs short stories

Tytuł:
On (self-)representations of masculinity in Siyāmak Herawiʼs short stories
Autorzy:
Kłagisz, Mateusz
Arab, Khail Ahmad
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Jagiellonian University Press
Słowa kluczowe:
Afghanistan
literature
masculinity
Język:
angielski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Abstract: The article deals with masculinity in Afghan culture. Research data consist of five stories selected from the collection Buy-e behi (The scent of quince) by modern Afghan writer living in exile – Ahmad-Ziyā Siyāmak Herawi. The theoretical basis of the research are texts by Terry Eagleton and Pierre Bourdieu, sup plemented by, inter alia, works of Élisabeth Badinter. The article consists of five parts. Part 0. presents the writer. Part 1. – methodology. Part 2. summarises five stories. Part 3. discusses (self-)representations of masculinity in Afghan culture. Part 4 is a summary.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies