Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem osób znanych z tego, że są znane na wybranym portalu plotkarskim

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem osób znanych z tego, że są znane na wybranym portalu plotkarskim
Image management of people known to be known at the gossip portal
Autorzy:
Klejdysz, Natalia
Słowa kluczowe:
celebrites, gossip portal, image management, social media
celebryta, Natalia Siwiec, Luxuria Astaroth, Wodzianka, Dominika Zasiewska, portal plotkarski, Pudelek, media społecznościowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celebrytyzm w mediach jest zjawiskiem powszechnym i wpływa na kształtowaniecałego systemu medialnego. Wizerunek celebryty kreowany jest zarówno przez portaleplotkarskie, jak i przez jego autopromocję w mediach społecznościowych.Powszechnym, niekoniecznie pozytywnym zjawiskiem w dzisiejszych czasach jestnieuzasadnione promowanie na szeroką skalę osób ,,znanych z tego, że są znane”,których popularność wynika nie tyle z zawodowej działalności, a w dużej mierzez kontrowersyjnego sposobu bycia. Niektóre młode, atrakcyjne kobiety, na swojąpopularność pracują wyłącznie przy pomocy swojego ciała. Obecność celebrytóww Internecie wpływa na życie wielu ludzi, którzy z zaaferowaniem śledzą osoby znane.Niejednokrotnie to wzmożone zainteresowanie życiem celebrytów wynika z chęcidowartościowania samych siebie. Istotne jest stwierdzenie, jakie czynniki wpływają nakwalifikowanie osoby do kategorii celebryty. Za celowe uznano zastosowanie analizyzawartości treści, która pozwoli na opracowanie materiałów publikowanych za pomocąportalu plotkarskiego pudelek.pl. Praca ta wpisuje się w obszar badań dotyczącychzarządzania humanistycznego. Omawiane zagadnienie nie doczekało się dotychczaskompleksowego opracowania, a niniejsza praca przedstawia celebrytę jako pomiotzaangażowany w proces zarządzania treścią na portalu społecznościowym.

Celebritism is popular media phenomenon and it influences forming whole mediasystem. Celebrity’s image is created as well by gossip portals as through their ownself-promotion in social media. Nowadays, widespread but not necessarily positive factis unjustified promoting people who are known to be known. Their popularity emergesfrom their controversial way of being, not from their professional activity. Some young,attractive women use their own body to become popular. The presence of celebrities onthe Internet affects many people lives. They follow celebrities diligently and thisinterest can be a result of people’s wish to be more confident. It is important to knowwhat kind of factors influence to qualify a person as a celebrity. It is deliberate to usecontent analysis which allows to develop materials published at the gossip portal:pudelek.pl. This thesis is a part of humanistic research. This issue has not beensufficiently elaborated before and this thesis presents celebrities as a person involved ina content management process at social media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies