Tytuł pozycji:
Teoria i forma reklamy internetowej w działalności "Pizza Dominium"
The aim of this study was to answer the question whether the studied restaurant "Pizza Dominium" is promoted via the Internet, which advertising solutions are used, whether they are a necessity to stay on the market, as well as whether they allow for development and cooperation with other commercial entities. The study uses the case study method for which intelligence was used as a research technique. The research tool was an interview questionnaire. A hypothesis was established: Every company, including gastronomic establishments, use Internet advertising using techniques and tools adequate to the represented industry and the client. The research shows that "Pizza Dominium" uses various forms of advertising, uses advertising on the Internet to retain its customers and directs it primarily to the right target group.
Celem niniejszej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy badana restauracja „Pizza Dominium” promuje się za pomocą Internetu, jakie stosuje rozwiązania reklamowe, czy są one koniecznością aby utrzymać się na rynku, jak również czy pozwalają na rozwój i współpracę z innymi podmiotami handlowymi. W pracy zastosowano metodę case study – studium przypadku, dla której posłużono się wywiadem, jako technika badawczą. Narzędziem badawczym był kwestionariusz wywiadu. Ustalono hipotezę: Każda firma w tym także i lokale gastronomiczne korzystają z reklamy w Internecie stosując techniki i narzędzia adekwatne do reprezentowanej branży i klienta. Z przeprowadzonych badań wynika, że „Pizza Dominium” korzysta z różnych form reklamy, stosuje reklamę w Internecie by utrzymać swoich klientów i kieruje ją przede wszystkim do właściwej grupy docelowej.