Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

(Self)management of Martyna Wojciechowskas image in selected tools

Tytuł:
(Self)management of Martyna Wojciechowskas image in selected tools
(uto) zarządzani wizerunkeim Martyny Wojciechowskiej w wybranych narzędziach
Autorzy:
Banaśkiewicz, Kinga
Słowa kluczowe:
AUTOPREZENTACJA - MARTYNA WOJCIECHOWSKA - PUBLIC RELATIONS - WIZERUNEK - ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM
IMAGE - IMAGE MANAGEMENT - MARTYNA WOJCIECHOWSKA - PUBLIC RELATIONS - SELF-PRESENTATION
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym problemem badawczym niniejszej pracy jest wskazanie, jakie wizerunki kreuje Martyna Wojciechowska w wybranych narzędziach. Celem badania było wyłonienie i scharakteryzowanie kreowanych image’ów, wskazanie przykładów zastosowanych technik, a także wyznaczenie tendencji. Przed rozpoczęciem badania postawiono hipotezę, zgodnie z którą jednym z (auto)zarządzanych wizerunków przez podmiot badawczy jest aktywistka. Wiodącymi pytaniami badawczymi, na które poszukiwana jest odpowiedź w tym badaniu są: Jakie wizerunki Martyna Wojciechowska kreuje w swojej książce, reportażu Być jak Martyna Wojciechowska, audycji Kobieta na krańcu świata, wybranych wywiadach magazynów oraz na Instagramie? A także, jak postrzega (auto)zarządzany wizerunek Wojciechowska? Do przeprowadzenia badania wybrano metodę analizy treści powyższych instrumentów oraz wywiadu pogłębionego z wykorzystaniem telefonu i dyktafonu, jako narzędzi badawczych, za pomocą których możliwe było przeprowadzenie rozmowy, a następnie dokonanie analizy i opracowania w formie opisowej. Motywacją do podjęcia tematu niniejszej pracy była potrzeba zdobycia wiedzy z zakresu budowania pozytywnego wizerunku, za którego sprawą możliwe jest uzyskiwanie korzyści zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Na łamach niniejszej pracy zostały przywołane źródła z obszaru public relations i psychologii.

According to the method of work, the main research problem is to identify what images Martyna Wojciechowska creates in the selected tools. The purpose of the study was to select and characterise the created images, to show examples of the techniques that were used, as well as to determine trends. Before starting the study, a hypothesis was made that one of the (self)images managed by the research entity is an activist. The leading research questions to which an answer is sought in this study are: What images does Martyna Wojciechowska create in her book, the reportage To be like Martyna Wojciechowska, the broadcast Woman at the End of the World, selected interviews in magazines and on Instagram? Also, how does Wojciechowska perceive the (self) managed image? To conduct the study the method of analysing the content of the above-mentioned instruments has been selected as well as an in-depth interview with the use of a telephone and a voice recorder. These research tools enabled to conduct an interview, then to analyse and elaborate in a descriptive form. The motivation to take up the topic of this study was the need to acquire knowledge in the field of building a positive image, thanks to which it is possible to obtain benefits both in professional and private life. Sources in the field of public relations and psychology are cited in this work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies