Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Challenges in intercultural contact and intercultural competences of Tourism Information Centres employees.

Tytuł:
Challenges in intercultural contact and intercultural competences of Tourism Information Centres employees.
WYZWANIA W KONTAKCIE MIĘDZYKULTUROWYM A KOMPETENCJE OSÓB PRACUJĄCYCH W PUNKTACH INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W POLSCE
Autorzy:
Lipska, Natalia
Słowa kluczowe:
Komunikacja międzykulturowa, Kompetencja międzykulturowa, Szkolenia międzykulturowe, Centrum Informacji Turystycznej.
Intercultural competence, Intercultural training, Tourist Information Centre, Intercultural communication.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this work is to identify and describe challenges in intercultural contact during the work in Tourist Information Centres in Poland and to determine whether intercultural competences and education are necessary for the job in a Tourism Information Centre in Poland. Thanks to this research it will be possible to understand the specifics of intercultural contacts between tourists and employees in Tourism Information Centres in Poland. A study of the difficulties, limitations and ways to improve intercultural contacts will be valuable in improving their quality and effectiveness. It will help staff improve the quality of services in Tourism Information Centres in Poland.

Celem niniejszej pracy jest wskazanie i opisanie rodzajów wyzwań w kontakcie międzykulturowym podczas pracy w punktach informacji turystycznej w Polsce oraz określenie, czy do pracy w tym zawodzie konieczne są kompetencje międzykulturowe i edukowanie się w tym zakresie. Dzięki badaniom realizowanym w tej pracy uda się pełniej zrozumieć specyfikę współczesnych kontaktów międzykulturowych podczas wykonywania obowiązków w certyfikowanych punktach i centrach informacji turystycznej w Polsce, towarzyszące im trudności oraz sposoby ich przezwyciężania. Badania nad trudnościami, ograniczeniami, sposobami dokształcania się z zakresu kontaktów międzykulturowych będą cennym ogniwem w poprawieniu ich jakości i skuteczności, więc przyczynią się do ich bardziej świadomego podtrzymywania przez osoby zatrudnione w punktach informacji turystycznej w Polsce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies