Tytuł pozycji:
Działania reklamowe jako element marketingu na przykładzie firmy z branży hotelarsko-gastronomicznej
W pracy magisterskiej określono podejścia do interpretacji pojęć „reklama” i „kampania reklamowa”. Ujawnia się istota procesu reklamowego, główne rodzaje reklamy, etapy planowania działań reklamowych oraz metody oceny skuteczności kampanii reklamowe. W pracy zastosowano następujące metody: podejście systemowe i historyczne; metody naukowej abstrakcji, syntezy; metody grupowania i porównań statystycznych; analiza SWOT. Główny cel pracy: badanie i analiza znaczenia marketingu w przedsiębiorstwie oraz zwiększenie efektywności kampanii marketingowej z uwzględnieniem wpływu otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. W pracy przeanalizowano działalność firmy Nadiya Sp.z o.o., jej struktura organizacyjna i procesy zarządzania. Zbadane jest otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa i jego pozycja na rynku. Proponowane są nowe sposoby poprawy działań promocyjnych firmy Nadiy z uwzględnieniem błędów. Uzyskane wyniki badań mają na celu usprawnienie procesów rozwoju i oceny skuteczności działań promocyjnych w przedsiębiorstwie.
The master's thesis defines the approaches to the interpretation of the concepts of "advertising" and "advertising campaign". The essence of the advertising process is revealed, the main types of advertising, the main stages of planning advertising activities and methods of evaluating the effectiveness of advertising campaigns. The following methods were used in the work: systemic and historical approach; methods of scientific abstraction, synthesis; methods of grouping and statistical comparisons; SWOT analysis. The main goal of the work is research and analysis of the importance of marketing in the company and increasing the effectiveness of the marketing campaign with taking into account the influence of the external and internal environment. The work analyzes the activities of Nadiya LLC, its organizational structure and management processes. The company's marketing environment and its position on the market are examined. The obtained results of the research are aimed at streamlining the processes of development and evaluation of the effectiveness of advertising activities in the enterprise.