Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Występowanie reklamy zewnętrznej na obszarach cennych przyrodniczo : na przykładzie Centralnych Karpat Zachodnich

Tytuł:
Występowanie reklamy zewnętrznej na obszarach cennych przyrodniczo : na przykładzie Centralnych Karpat Zachodnich
The presence of outdoor advertising in areas of high natural value : for example the Central Western Carpathians
Autorzy:
Listwan-Franczak, Karolina
Franczak, Paweł
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwa Tatrzańskiego Parku Narodowego
Słowa kluczowe:
outdoor advertising
Karpaty
lanscape
the Carpathian Mountains
reklama zewnętrzna
krajobraz
public space
przestrzeń publiczna
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/28760  Link otwiera się w nowym oknie
http://tpn.pl/upload/filemanager/sekcja3_low-res.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies