- Tytuł:
-
Występowanie reklamy zewnętrznej na obszarach cennych przyrodniczo : na przykładzie Centralnych Karpat Zachodnich
The presence of outdoor advertising in areas of high natural value : for example the Central Western Carpathians - Autorzy:
-
Listwan-Franczak, Karolina
Franczak, Paweł - Data publikacji:
- 2015
- Wydawca:
- Wydawnictwa Tatrzańskiego Parku Narodowego
- Słowa kluczowe:
-
outdoor advertising
Karpaty
lanscape
the Carpathian Mountains
reklama zewnętrzna
krajobraz
public space
przestrzeń publiczna - Język:
- polski
- Linki:
-
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/28760  Link otwiera się w nowym oknie
http://tpn.pl/upload/filemanager/sekcja3_low-res.pdf  Link otwiera się w nowym oknie - Dostawca treści:
- Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Inne