Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Educational needs of senior learners in learning foreign languages

Tytuł:
Educational needs of senior learners in learning foreign languages
Autorzy:
Rosiński, Jerzy
Bała, Anna
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
active ageing
senior education
senior age
educator
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
17333911
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
This paper is concerned with the general issues of ageing, learning and focusing on foreign language education for the elderly. Firstly, it examines demographic changes and their consequences. Secondly, it focuses on the phenomenon of “ac tive ageing” and “long-time learning” concept. Furthermore, it studies the more specific issues of why, how and what seniors want to learn when starting or continuing to learn foreign languages. In the paper, the role of an educator is em phasised as well as logistic solutions that institutions providing for seniors adapt.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies