Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Car industry enterprises in Poland : strategic priorities in the circumstances of depression on the market

Tytuł:
Car industry enterprises in Poland : strategic priorities in the circumstances of depression on the market
Autorzy:
Baran, Michał
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
firm goal (L210)
firm size (L250)
organizational behaviour (L220)
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
20809646
Linki:
http://jem.pb.edu.pl/data/magazine/article/508/en/baran.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/29002  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
It is in the recent years that the automotive branch was remarkably affected by the global economic crisis. The companies that are located in Poland make up a significant element of the global system. The present paper analyses the most important data that describe the activities of these companies in the years of crisis (the research covered the period from 2005 through 2012). It is possible to formulate the thesis that this is the group of entities that relatively well coped with the difficult situation encountered in the environment. Thanks to the analysis that was made it was possible to point to the regularities that increased the possibility of making a success in this kind of circumstances.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies