Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stereotypical faces of feminity. How non-verbal communication affects the perception of a women as attractive.

Tytuł:
Stereotypical faces of feminity. How non-verbal communication affects the perception of a women as attractive.
Stereotypowe oblicza kobiecości. Jak komunikacja niewerbalna wpływa na postrzeganie kobiety jako atrakcyjnej
Autorzy:
Dzięgiel, Klaudia
Słowa kluczowe:
kobiecość, atrakcyjność, kobieta, komunikacja niewerbalna, komunikacja niewerbalna kobiet, stereotypy
feminity, women, attractiveness, non-verbal communication, stereotypes
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis concerns tereotypes that relate to women and femininity. It is an analysis of the most popular stereotypes and an attempt to understand where they come from. The thesis also concerns the topic of women's non-verbal communication - it answers the question of what non-verbal communication is and points out individual non-verbal behaviors characteristic for women. The text aims to indicate the stereotypes that women have to face and to find out how society creates an ideal woman. It is also an analysis of their non-verbal communication and paying attention to what behaviors influence the perception of a woman as attractive.

Praca dotyczy stereotypów, które odnoszą się do kobiet i kobiecości. Jest to analiza najpopularniejszych stereotypów i próba zrozumienia skąd one się biorą. Praca obejmuje również temat komunikacji niewerbalnej kobiet – odpowiada na pytanie czym jest komunikacja pozasłowna oraz punktuje poszczególne zachowania niewerbalne charakterystyczne dla kobiet. Tekst ma celu wskazanie, z jakimi stereotypami mierzą się kobiety i dowiedzenie się jak społeczeństwo kreuje kobietę idealną. To również analiza ich komunikacji niewerbalnej i zwrócenie uwagi na to, jakie zachowania wpływają na postrzeganie kobiety jako atrakcyjnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies