Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Event as an element of the company’s marketing communication strategy

Tytuł:
Event as an element of the company’s marketing communication strategy
"Event jako element strategii komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa".
Autorzy:
Majchrzak, Aleksandra
Słowa kluczowe:
strategia – strategia komunikacji marketingowej – event marketing – branża eventowa
strategy - marketing communication strategy - event marketing – event industry
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The topic of the thesis is the role of the event in the marketing communication strategy of Polish companies. The aim of this thesis is to present event marketing as an effective tool for the company's communication with its environment. Event marketing appears as an attractive element of a marketing strategy that allows you to build relationships with recipients and gain a competitive advantage on the market. The thesis includes four chapters. The first chapter is a theoretical introduction to the marketing communication strategy of a modern company. The second chapter focuses on discussing the key issue of event marketing. The third and fourth chapters are devoted to the preparation of materials obtained as a result of the conducted qualitative research. Particular attention was paid to the situation of the MICE industry during the coronavirus pandemic. In order to collect the necessary data, an in-depth individual interview, the desk research method and a case study were used.

Tematem pracy jest rola eventu w strategii komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw. Celem pracy jest ukazanie event marketingu jako skutecznego narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa ze swoim otoczeniem. Event marketing jawi się jako atrakcyjny element strategii marketingowej pozwalający uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku. Całość zawarto w czterech rozdziałach. Pierwszy rozdział stanowi wprowadzenie teoretyczne dotyczące strategii komunikacji marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi koncentruje się na omówieniu kluczowego zagadnienia jakim jest event marketing. Rozdział trzeci i czwarty poświęcony jest opracowaniu materiałów pozyskanych z przeprowadzonych badań. Zwrócono tutaj szczególną uwagę na sytuację branży MICE w trakcie trwania pandemii koronawirusa. W celu zebrania potrzebnych danych wykorzystano wywiady indywidualne, metodę desk research oraz studium przypadku trasy koncertowej „Męskie granie” marki Żywiec.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies