Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola influencer marketingu w mediach społecznościowych. Studium przypadku

Tytuł:
Rola influencer marketingu w mediach społecznościowych. Studium przypadku
The role of influencer marketing in social media. Case study
Autorzy:
Nowak, Angelika
Słowa kluczowe:
influencer marketing, zarządzanie mediami, zarządzanie reklamą, media społecznościowe, marketing
influencer, influencer marketing, media management, ad management, social media, marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the Master’s thesis is to investigate how brands, their products and services can be marketed via influencers' social media on the Internet in terms of standards and regulations and practices that are deemed appropriate. The research problem is the way in which collaboration is selected based on the existing content and characteristics of the respective influencer. The literature deals with the functioning of social media as a marketing communication channel as well as questions of influencer marketing and the persuasiveness of messages in order to answer specific questions. The research focuses on the factors that determine the possible nature and principles of brand advertising through influencer marketing. Research has made it possible to present its role in social media. The Instagram account porcjafrytek of Aleksandra Szepczyńska was analyzed in order to investigate the influencer’s experiences in influencer marketing as advertisers and advertisers with special attention to the post cycle on influencer activities. The research was deepened by an interview with the author of the articles. The innovative approach to the topic refers to the case study of a person who not only implements campaigns as an influencer, but also commissions them as a brand entrepreneur.

Celem pracy magisterskiej jest zbadanie sposobu promocji marek, ich produktów i usług przy wykorzystaniu mediów społecznościowych osób wpływowych w Internecie pod względem norm i regulacji prawnych, a także praktyk uznanych za właściwe. Problemem badawczym jest sposób doboru współpracy w odniesieniu do dotychczasowego kontentu i cech danego influencera. W literaturze przedmiotu przeanalizowano kwestie funkcjonowania mediów społecznościowych jako kanałów komunikacji marketingowej, a także kwestie dotyczące influencer marketingu a perswazyjności przekazów w celu odpowiedzenia na pytania szczegółowe. Przedmiotem badań są czynniki określające możliwy rodzaj i zasady odnoszące się do reklamowania marek przy użyciu influencer marketingu. Badania pozwoliły przedstawić jego rolę w mediach społecznościowych. Poddane analizie zostało konto porcjafrytek w serwisie Instagram, którego właścicielką jest Aleksandra Szepczyńska, w celu poznania doświadczeń influencerki w zakresie influencer marketingu z pozycji reklamodawcy oraz reklamobiorcy ze szczególnym uwzględnieniem cyklu postów odnoszących się do działań influencerskich. Badania zostały pogłębione o wywiad z autorką postów. Nowatorskie ujęcie tematu ma związek z analizą studium przypadku osoby, która nie tylko realizuje kampanie jako influencerka, a także zleca je jako podmiot z ramienia marki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies