Tytuł pozycji:
The impact of new media on society
The thesis is composed of three chapters presenting the influence of new media on society. In the first part definitions and characteristics of new media is presented and explained. Next part shows how traditional and new media influences the recipients. The last part is an analysis of social media and its impact on society.
Niniejsza praca podejmuje problematykę wpływu mediów na społeczeństwo, ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów. Praca podzielona została na trzy rozdziały. W pierwszym rozdziale pracy dokonano wprowadzenia w świat mediów. Przedstawiono cechy i definicje środków masowego przekazu, a także kontekst historyczny. Praca zawiera opis prawnych aspektów funkcjonowania mediów. Dokonano krótkiej analizy różnych rodzajów środków masowego przekazu. W drugim rozdziale, przechodząc przez opis procesu perswazji, dokonano analizy wpływu mediów tradycyjnych i internetowych na odbiorców. W trzecim rozdziale skupiono się na mediach społecznościowych i ich charakterystyce. Przedstawiono social media jako platformę wymiany myśli i przestrzeń marketingową. Dokonano także oceny wpływu mediów społecznościowych na społeczeństwo. Postawiono tezę o dużym i stale rosnącym wpływie nowych mediów na społeczeństwo.