Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social campaign as a tool for combating drug abuse

Tytuł:
Social campaign as a tool for combating drug abuse
Kampania społeczna jako narzędzie walki z problemem narkomanii
Autorzy:
Rękowicz, Kamila
Słowa kluczowe:
KAMPANIA SPOŁECZNA, MARKETING SPOŁECZNY, MONAR, NARKOMANIA, PROBLEMY SPOŁECZNE
SOCIAL CAMPAIGN, SOCIAL MARKETING, MONAR, DRUG ADDICTION, SO-CIAL PROBLEMS
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy było określenie, jaka jest rola kampanii społecznych w walce z problemem szerzącej się narkomanii. Określenie, czy są one skuteczne i zauważalne w przestrzeni społecznej. Praca przede wszystkim skupiła się na wnikliwej analizie sa-mego problemu, skupiając się głównie na opinii incydentalnych respondentów, ponie-waż oni oceniają skuteczność samych kampanii społecznych w dziedzinie narkomanii. Praca została napisana zgodnie z zapoznanymi treściami literatury naukowej, a także czasopisma, które skupiły się na problematyce tematu. Poruszono poważne problemu społeczne na terenie kraju, w tym podkreślając problem narkomanii, który jest zauwa-żalny. Ponadto opisano działalność polityki społecznej, która wspomaga przeciwdzia-łanie narkomanii. Ważnym elementem była kampania społeczna, w tym narzędzia działania, stosowane metody marketingowe oraz wpływ na postawy społeczne. Ponad-to praca podkreśliła znaczenie instytucji w przeciwdziałaniu narkomanii oraz NGO jako równie skutecznego środka zwalczania uzależnień.

The aim of the study was to determine what is the role of social campaigns in combating the problem of spreading drug addiction. To determine whether they are effective and noticeable in the social space. The work focused primarily on an in-depth analysis of the problem itself, focusing mainly on the opinion of incidental re-spondents, as they evaluated the effectiveness of social campaigns themselves in the area of drug addiction. The work was written in accordance with the familiarized con-tents of scientific literature, as well as the journal, which focused on the problematic subject. Serious social problems in the country were addressed, including highlighting the problem of drug addiction, which is serious. In addition, social policy activities that support the prevention of drug addiction were described. An important element was the social campaign, including the tools of action, the marketing methods used and the impact on social attitudes. In addition, the work highlighted the importance of institutions in counteracting drug addiction and NGOs as an equally effective means of combating addiction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies