Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ dobrowolnych działań na rzecz ochrony środowiska na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Ikea

Tytuł:
Wpływ dobrowolnych działań na rzecz ochrony środowiska na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Ikea
The impact of voluntary environmental protection measures on the companys image on the example of Ikea
Autorzy:
Selwa, Karolina
Słowa kluczowe:
metody badania wizerunku, społeczna odpowiedzialność biznesu, środowiskowa odpowiedzialność biznesu, wizerunek firmy
corporate social responsibility, corporate environmental responsibility, company image, image research methods
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Idea społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu nieustannie się rozwija. Przykłady wprowadzania jej zasad można zaobserwować w aktywności współczesnych przedsiębiorstw. W niniejszej pracy skupiono się na wpływie dobrowolnych działań na rzecz ochrony środowiska na wizerunek firmy. Za cel pracy przyjęto próbę sprawdzenia czy konsumenci zauważają dobrowolne działania na rzecz ochrony środowiska przeprowadzane przez organizacje i czy pozytywnie na nie reagują. Badania oparto na przykładzie firmy IKEA przez przeprowadzenie ankiety z wybraną grupą jej klientów. W poszczególnych rozdziałach przybliżono koncepcję społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu, teorię wizerunku oraz metody badania wizerunku.

The idea of corporate social and environmental responsibility is constantly evolving. Examples of implementation of its principles can be found in the activities of modern enterprises. This paper focuses on the impact of voluntary environmental protection measures on the company’s image. The aim of the study was an attempt to check whether consumers notice voluntary activities for environmental protection carried out by organizations and whether they react positively to them. The research was based on the example of IKEA by conducting a survey with a selected group of its customers. The individual chapters present the concept of corporate social and environmental responsibility, the theory of image and methods of image research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies