Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negatywne aspekty modelu marketingu wielopoziomowego na przykładzie przedsiębiorstw działających w Polsce i Stanach Zjednoczonych Ameryki

Tytuł:
Negatywne aspekty modelu marketingu wielopoziomowego na przykładzie przedsiębiorstw działających w Polsce i Stanach Zjednoczonych Ameryki
Negative aspects of Multi Level Marketing model on the example of companies operating in Poland and in The United States of America
Autorzy:
Samek, Justyna
Słowa kluczowe:
marketing sieciowy – marketing wielopoziomowy – MLM – wady
cons – multilevel marketing – network marketing – MLM
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Samek, Justyna (2022). Negative aspects of Multi Level Marketing model on the example of companies operating in Poland and in The United States of America. Bachelor’s thesis supervised by dr Janina Klima, Kraków: Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University, 60 pages, 84 bibliographical entries/references, 7 pictures, 2 tables.AbstractMulti Level Marketing is a marketing concept that encourages its participants to promote certain products and services among their friends and family. However, it is known for many years, its popularity still increases due to easier access to modern communication methods, such as instant messaging, social media, blogs, and forums. This thesis presents the topic of Multi Level Marketing and negative aspects of this model. In author’s view, the knowledge about functioning of this type of business concept is still insufficient in Poland. She hopes that this study will help bridge the existing gap. The discussion was based on the study of existing literature in Polish and English and a detailed case study.

Samek, Justyna (2022). Negatywne aspekty modelu marketingu wielopoziomowego na przykładzie przedsiębiorstw działających w Polsce i Stanach Zjednoczonych Ameryki. Praca licencjacka pod kierunkiem dr Janiny Klimy, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, 60 s., 84 poz. bibl., 7 rys., 2 tabl. AbstraktMarketing wielopoziomowy jest koncepcją, która zachęca jej uczestników do promowania pewnych produktów i usług wśród znajomych i rodziny. Choć jest ona znana już od wielu lat, to coraz bardziej rosnącą popularność zawdzięcza łatwiejszej dostępności nowoczesnych metod komunikacji, takich jak komunikatory internetowe, media społecznościowe oraz blogi i fora. Niniejsza praca dyplomowa podejmuje tematykę dotyczącą marketingu wielopoziomowego i negatywnych aspektów tego modelu. Wiedza na temat funkcjonowania tego typu koncepcji biznesowej w przekonaniu autorki jest w Polsce niewystarczająca, stąd też pokłada ona nadzieję, że to opracowanie wypełni istniejącą lukę. Rozważania oparto na dostępnej literaturze w języku polskim i angielskim oraz dokładnym studium przypadku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies