Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumers behaviours during the COVID-19 pandemic

Tytuł:
Consumers behaviours during the COVID-19 pandemic
Zachowania konsumentów w dobie pandemii COVID-19
Autorzy:
Piotrowska, Karolina
Słowa kluczowe:
consumer – consumers’ behaviours – COVID-19 – online shopping – pandemic
COVID-19 – konsument – pandemia – zachowania konsumenckie – zakupy online
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This Bachelor’s thesis “Consumers’ behaviours during the COVID-19 pandemic” touches on the subject of consumers’ behaviours during the pandemic and factors that affected their purchasing decisions at that time. The purpose of this thesis was to analyse the pandemic’s influence on consumer’s behaviours and changes in the perception of factors affecting consumer’s purchasing decisions compared to the time before the pandemic.The thesis was written on the basis of literature on the subject, company and government reports and information on specialized sites. The survey was used for research purposes. The questionnaire was completed by 100 consumers. According to this research the pandemic had a significant impact on consumers’ behaviours. Many consumers shop online and use cashless payments. Many of them have noticed the importance of purchase security. Some changes in consumer’s behaviours will remain relevant also after the pandemic.

Niniejsza praca „Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19” porusza temat zachowań konsumenckich w okresie pandemicznym, a także czynników wpływających na decyzje zakupowe nabywców w tym czasie. Celem pracy jest analiza zachowań konsumenckich pod wpływem pandemii oraz postrzegania przez konsumentów istotności wpływu czynników na ich decyzje zakupowe w porównaniu z okresem przedpandemicznym.Pracę napisano w oparciu o literaturę dotyczącą zachowań konsumenckich i psychologii konsumentów, raportów firmowych i rządowych oraz informacje zawarte na specjalistycznych stronach internetowych. Do celów badawczych wykorzystano kwestionariusz ankiety, wypełniony przez 100 konsumentów.Z badań wynikło, że pandemia istotnie wpłynęła na zachowania konsumenckie. Wielu konsumentów częściej korzysta z formy zakupów internetowych oraz bezgotówkowych metod płatności, a podczas podejmowania decyzji zakupowych większą wagę zaczęli oni przywiązywać do bezpieczeństwa zakupu. Wielu konsumentów zauważyło zmiany spowodowane koronawirusem w swoich preferencjach zakupowych, które jak deklarują pozostaną aktualne także po zakończeniu pandemii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies