Tytuł pozycji:
Influence of advertising on customer purchasing decisions on the example of a company from the fashion industry
Celem niniejszej pracy dyplomowej jest przeprowadzenie analizy wpływu reklamy na decyzje zakupowe klientów. W pracy jest sformułowana następująca hipoteza badawcza – przepływ informacji reklamowej poprzez rozmaite kanały wpływa na postawy nabywców oraz ich decyzje zakupowe. Praca powstała w oparciu o rozmaite badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną, stronę internetową firmy “Zara” oraz jej aplikacją. W pracy oparto się także na opinii klientów firmy oraz przeprowadzono badania ankietowe z ich udziałem w oparciu o kwestionariusz. Badanie zostało przeprowadzone w grupie ponad 100 użytkowników zróżnicowanych pod względem płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz wykształcenia.
The aim of this diploma thesis is to carry out an analysis the impact of advertising on consumers’ purchasing decisions. This study formulates the following research hypothesis -the flow of advertising information through various channels affects the attitudes of buyers and their purchasing decisions. The work was based on various literature studies, internet sources, internal documentation, and the website of “Zara” company. The study was also based on the opinions of the company’s customers and a questionnaire-based survey was conducted with their participation. The research was run with a group of 100 users differentiated in terms of sex, age, place of residence and education.