Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku firmy

Tytuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku firmy
The use of social media in building the companys image
Autorzy:
Piecuch, Wiktoria
Słowa kluczowe:
firma – marka – media społecznościowe – wizerunek
brand – company – image – social media
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to show how companies use social media to build their image and to indicate the impact it has on consumers. As a result of this work, it could be concluded that social media provides companies with a great foundation for development and is a good place to conduct their marketing activities.For the purpose of this dissertation, a study was conducted in the form of an electronic questionnaire. Its purpose was to research customer opinions about the use of social media by companies. The question was asked: does having and maintaining accounts in social media by companies affect their image in the eyes of consumers and their purchasing choices/ decisions?As a result of the study, it was found that maintaining social media accounts by companies influences their image in the eyes of consumers and their purchasing decisions. Consumers are more likely to buy products of companies that have social media accounts and perceive such companies differently.Scientific literature and numerous internet sources were used to write the thesis.

Celem niniejszej pracy jest ukazanie jak firmy wykorzystują media społecznościowe do budowania swojego wizerunku oraz wskazanie wpływu jaki wywiera to na konsumentów. W wyniku tej pracy można by stwierdzić, że media społecznościowe stwarzają firmom świetne podstawy do rozwoju oraz są dobrym miejscem do prowadzenia ich działań marketingowych.Na użytek niniejszej dysertacji przeprowadzone zostało badanie w formie kwestionariusza ankiety elektronicznej. Jego celem było zbadanie opinii klientów o wykorzystywaniu mediów społecznościowych przez firmy. Postawione zostało pytanie: czy posiadanie i prowadzenie kont w mediach społecznościowych przez firmy wpływa na ich wizerunek w oczach konsumentów i ich wybory/decyzje zakupowe? W wyniku przeprowadzonego badania stwierdzono, że prowadzenie kont społecznościowych przez firmy ma wpływ na ich wizerunek w oczach konsumentów oraz ich decyzje zakupowe. Konsumenci chętniej kupują produkty firm, które posiadają konta w mediach społecznościowych oraz inaczej takie firmy postrzegają. Do napisania pracy wykorzystano literaturę naukową oraz liczne źródła internetowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies