Tytuł pozycji:
The role of social media in promoting and creating the image of the Avocado Weddings brand
The aim of this master’s thesis is to determine social media’s role in the promotion and building of the image of Avocado Weddings. The brand provides its services to the wedding couples by filming wedding ceremonies and parties. The method used for the research is desk research of the end-of-the-year reports published in 2021. The research shows that social media is crucial for brand's communication and is used for marketing as well as branding purposes. Aforementioned company uses their social media presence to attract new potential clients and redirect them to their website, which is mainly used as a contact form. Avocado Weddings does not use analog media marketing. The only marketing tool identified, except internet-based ones, is buzz marketing.
Celem pracy jest ustalenie roli mediów społecznościowych w promocji i kształtowaniu wizerunku marki Avocado Weddings. Podmiot badań świadczy swoje usługi parom młodym, oferując im filmowanie uroczystości ślubnych i przyjęć weselnych. Do przeprowadzenia badań zastosowano technikę analizy dokumentacji źródłowej, a analizowanymi dokumentami były udostępnione przez markę raporty podsumowujące rok 2021. Z badań wnika, że media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w komunikacji prowadzonej przez markę i służą jej zarówno do działań promocyjnych, jak i tych mających na celu budowę wizerunku. Marka wykorzystuje profile w mediach społecznościowych do zainteresowania potencjalnych klientów, a następnie kieruje ich na stronę internetową, która służy przede wszystkim do nawiązywania kontaktu. Avocado Weddings nie prowadzi działań w mediach tradycyjnych, a jedynym wykorzystywanym narzędziem, które wykracza poza narzędzia internetowe, jest marketing szeptany.