Tytuł pozycji:
,,Employer Branding - budowanie wizerunku orgazniacji z wykorzystaniem nowych mediów
The subject of the research undertaken in this work is employer branding activities carried out with the use of new media channels. This study aims to analyze the reception of activities in the field of employer branding in new media and to assess their validity. The first two chapters of the work are a theoretical approach to the Employer Branding concept and the areas related to it. This work also presents the essence and characteristics of the functioning of new media channels, with particular emphasis on social media. The third chapter of the work presents the most popular research methods used in scientific research and describes the methodological basis of the research. To carry out the research, quantitative methods were adopted, using the research tool, which is an internet questionnaire. The research showed how Employer Branding activities carried out with the use of new media channels affect the perception of the employer's brand by its potential and current employees. The last part of the work is devoted to a detailed presentation and analysis of the results of the research.
Przedmiotem badań podejmowanych w niniejszej pracy są działania employer brandingowe prowadzone z wykorzystaniem kanałów nowych mediów. Celem niniejszej pracy jest analiza odbioru prowadzonych działań z zakresu employer brandingu w nowych mediach oraz ocena ich ważności. Pierwsze dwa rozdziały pracy stanowią teoretyczne ujęcie koncepcji Employer Brandingowej oraz obszarów z nią związanych. W niniejszej pracy przybliżono również istotę oraz charakterystykę funkcjonowania kanałów nowych mediów z wyszczególnieniem mediów społecznościowych. Trzeci rozdział pracy stanowi przedstawienie najpopularniejszych metod badawczych wykorzystywanych w badaniach naukowych oraz opis podstawy metodologicznej przeprowadzonego badania. W celu realizacji badań przyjęto metody ilościowe, wykorzystując narzędzie badawcze, jakim jest kwestionariusz ankiety internetowej. Badania pozwoliły wykazać w jaki sposób działania z zakresu Employer Brandingu prowadzone z wykorzystaniem kanałów nowych mediów wpływają na postrzeganie marki pracodawcy przez jego potencjalnych oraz obecnych pracowników. Ostatnia część pracy poświęcona jest szczegółowemu przedstawieniu oraz analizie wyników przeprowadzonych badań.