Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The concept of empathic organization. Case study of the Wrażlive Publishing House

Tytuł:
The concept of empathic organization. Case study of the Wrażlive Publishing House
O koncepcji organizacji wrażliwej. Studium przypadku Wydawnictwa Wrażlive
Autorzy:
Kaźmierczyk, Kinga
Słowa kluczowe:
KULTURA ORGANIZACYJNA, ORGANIZACJA WRAŻLIWA, SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ, WARTOŚCI, ZAANGAŻOWANIE
COMMITMENT, EMPATHIC ORGANIZATION, ORGANIZATIONAL CULTURE, VALUES, SOCIAL RESPONSIBILITY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this thesis was to recognize and understand the processes accompanying the management of an organization characterized by an approach to business that is empathic to the needs of the external and internal environment. Therefore, the main goal was to define and characterize the concept of "empathic organization", based on the analysis of the results obtained after conducting own research, ie the case study of the Wrażlive Publishing House. When creating the concept of "empathic organization", theories already existing in the field of management were used, relating to: organizational culture, management by values, management by commitment and corporate social responsibility. The work also includes the results of a survey aimed at recognize respondents' opinions on the impact of the activities undertaken by the publishing house on their purchasing decisions and the impact of these activities on the perception of the publishing house among consumers.

Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej jest poznanie i zrozumienie procesów towarzyszących zarządzaniu organizacją, której podejście do prowadzenia działalności charakteryzuje się wrażliwością na potrzeby środowiska zewnętrznego i wewnętrznego. W związku z tym, głównym celem autorki była próba zdefiniowania i scharakteryzowania pojęcia „organizacji wrażliwej” w oparciu o analizy wyników badań własnych tj. studium przypadku Wydawnictwa Wrażlive. Podczas tworzenia koncepcji „organizacji wrażliwej” wykorzystane zostały istniejące już na gruncie zarządzania, teorie odnoszące się do: kultury organizacyjnej, zarządzania przez wartości, zarządzania przez zaangażowanie oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. W pracy zawarte zostały również wyniki badania ankietowego, mającego na celu poznanie opinii respondentów odnośnie wpływu działań podejmowanych przez wydawnictwo na ich decyzje zakupowe oraz wpływie owych działań na sposób postrzegania wydawnictwa wśród konsumentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies