Tytuł pozycji:
Event marketing jako narzędzie budowania wizerunku miasta na przykładzie działalności Platformy MY ART w Mikołajowie
The aim of the work is to analyze the impact of cultural events organized by the MY ART Platform on the image of Mykolaiv. In particular, the present image of the city was examined and the most important areas of impact of events on it were distinguished. The case study method was applied and research tools such as desk research, visual data analysis, content analysis and interviews were used. All considerations are embedded in the interpretative-symbolic paradigm, focusing on subjective approaches to the image. The effectiveness of the MY ART Platform activities was assessed, and the image-related benefits of organizing events were determined.
Сelem pracy jest analiza wpływu eventów kulturalnych organizowanych przezPlatformę MY ART na wizerunek Mikołajowa. W szczególności zbadano obecny obraz miasta, a także wyróżniono najważniejsze obszary oddziaływania wydarzeń na niego. Wykorzystano metodę studium przypadku oraz użyto takich narzędzi badawczych jak desk research, analiza danych wizualnych, analiza treści oraz wywiady. Całość rozważań została osadzona w paradygmacie interpretatywno-symbolicznym, skupiającym się na subiektywnych ujęciach wizerunku. Oceniono efektywność działań Platformy MY ART, a także określono korzyści wizerunkowe płynące z organizacji eventów.