Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon

Tytuł:
Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon
Social media in the gastronomy industry on the example of District Saigon restaurants
Autorzy:
Słowik, Paweł
Słowa kluczowe:
GASTRONOMY – INTERNET –MANAGEMENT - MARKETING - SOCIAL MEDIA -
GASTRONOMIA – INTERNET – MARKETING - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ZARZĄDZANIE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The topic of this thesis is "Social media in the gastronomy industry using the example of District Saigon restaurants". Nowadays, social media has a significant impact on the development of the gastronomy sector. The aim of the work is to present and analyze the impact of social media on attracting consumers in the gastronomy industry. It also presented the importance of being active on social networks to improve the image and development of the brand. The thesis was subjected to empirical verification using a qualitative method, which is a case study, and a quantitative method, which was an internet survey. The research methods used showed that social media is a perfect way to attract new customers. The review of the literature on the subject and the conducted analytical research allowed to achieve the aim of the work and confirm the correctness of the thesis.

Tematem niniejszej pracy jest „Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon”. Współcześnie media społecznościowe mają olbrzymi wpływ na rozwój sektora gastronomicznego. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na pozyskiwanie konsumentów w branży gastronomicznej. Przedstawiono, również jak ważna jest aktywność na portalach społecznościowych, w celu poprawy wizerunku i rozwoju marki. Postawiona teza została poddana empirycznej weryfikacji za pomocą metody jakościowej, którą jest opis przypadku (case study) oraz metody ilościowej, jaką była ankieta internetowa. Wykorzystane metody badawcze pokazały, że media społecznościowe są doskonałym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Przegląd literatury przedmiotu oraz przeprowadzone badania analityczne pozwoliły osiągnąć cel pracy oraz potwierdzić poprawność postawionej tezy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies