Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The image building of the CCC brand on social media

Tytuł:
The image building of the CCC brand on social media
Budowanie wizerunku marki firmy CCC w mediach społecznościowych
Autorzy:
Kaczmarczyk, Gabriela
Słowa kluczowe:
BRAND IMAGE - MARKETING STRATEGY - OMNICHANNEL - SOCIAL MEDIA -FASHION INDUSTRY
BRANŻA ODZIEŻOWA - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - WIELOKANAŁOWOŚĆ - STRATEGIA MARKETINGOWA - WIZERUNEK MARKI
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nieustannie zmieniające się warunki rynkowe i rosnące potrzeby konsumentów implikują w przedsiębiorstwach konieczność do ciągłego ewoluowania i dostarczania coraz to nowszych rozwiązań, również z zakresu marketingu. Obecnie warunkiem koniecznym jest obecność marek w internecie i prowadzenia w nim działań promocyjnych. Istotnym aspektem jest poznanie praktycznej części implementowania strategii marketingowych w nowoczesnych organizacji w social mediach. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie oraz analiza procesu budowania wizerunku Grupy CCC w mediach społecznościowych. Przedsiębiorstwo jest obecnym liderem rynkowym branży odzieżowej i prowadzi intensywną ekspansję międzynarodową. Z tego powodu można uznać, że realizowana przez niego strategia może stanowić wartościowy przedmiot badań. Za pomocą narzędzi analizy takich jak case study, analizy interesariuszy oraz analizy SWOT zebrano dane, ukazujące praktyczne uwarunkowania wdrażania strategii. Przedstawiono również przemianę, która zaszła w ostatnich latach w podejściu marketingowym w organizacji. Wyniki badań ukazały jasne i ciemne strony implementowanej strategii marketingowej CCC. Umożliwiając poznanie praktyk, które okazały się niezbędne do odniesienia sukcesu w mediach społecznościowych. Po dokonanej analizie można stwierdzić, że to właśnie w momencie, gdy Grupa zintensyfikowała swoje działania w sieci zaczęła odnosić największe sukcesy rynkowe.

The continuously changing market conditions and increasing consumers’ needs implicate, in enterprises, the necessity to evolve constantly and provide newer and newer solutions, including the field of marketing. Currently, a presence on the Internet and conducting within it promotional activities is a necessary for branches condition. An essential aspect is to know the practical part of implementing marketing strategies in modern organisations on social media. The following dissertation aims to present and analyze the process of building the social media image of the CCC group in social media. The enterprise is currently a market leader in the apparel industry and leads intensive international expansion. For this reason, its implemented strategy can be considered a valuable subject of the research. By the use of such analytical tools as case studies, stakeholder analyses, and SWOT analyses data demonstrating the practical conditions for implementing the strategy have been collected. The transformation which took a place in the marketing approach in recent years was also presented. The research results have portrayed the brightness and shadows of the implemented CCC marketing strategy. Enabling to get to know practices which turned out to be essential to succeed on social media. After the analysis which has been made it can be concluded that the group was the most successful on the market at the time when it intensified its online activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies