Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion strategy of K-pop artists on the example of Hybe agency

Tytuł:
Promotion strategy of K-pop artists on the example of Hybe agency
STRATEGIA PROMOWANIA ARTYSTÓW K-POP NA PRZYKŁADZIE AGENCJI HYBE
Autorzy:
Bilonoh, Tetiana
Słowa kluczowe:
K-pop, strategia, artyści, promowanie, zarządzanie, agencja
K-pop, strategy, artists, promotion, management, agency
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest analiza strategii promowania artystów K-pop przez agencję Hybe. Przedstawione zostały główne elementy procesu zarządzania w promowaniu koreańskich artystów, jak również przeanalizowano skuteczność wybranych strategii promowania artystów K-pop na rynku. Problem badawczy sformułowano w postaci pytania: jaka jest rola strategii marketingowej w promowaniu artystów K-pop ? W badaniach zastosowano metody jakościowe, w tym techniki i narzędzia badawcze: analiza danych zastanych (dokumentów, materiałów prasowych, briefingów agencji), badania netnograficzne, przeprowadzono również badanie z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety. Praca składa się z części teoretycznej, w której przedstawiono pojęcia: zarządzania strategicznego, strategii marketingowej i promocji, a także części empirycznej, w której zaprezentowano wyniki badań i omówiono strukturę organizacyjną wybranej agencji, sposób zarządzania, strategie promowania artystów oraz ocenę jej skuteczności.

The aim of this work is to analyze the promotion strategies of K-pop artists by Hybe agency. The main elements of the management process in promoting Korean artists are presented, and the effectiveness of selected strategies for promoting K-pop artists in the market is analyzed. The research problem was formulated as a question: what is the role of marketing strategy in promoting K-pop artists? The study contains qualitative methods, including research techniques: analysis of found data (documents, press materials, agency briefings), netnographic research, and a survey using a survey questionnaire was also conducted. The paper consists of a theoretical part, which introduces the concepts of strategic management, marketing strategy and promotion, and an empirical part, which presents the results of the study and discusses the agency's organizational structure, management method, strategies for promoting artists, and evaluation of its effectiveness.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies