Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczność cold mailingu w B2B w zarządzaniu procesem pozyskiwania klientów prospectingu”

Tytuł:
Skuteczność cold mailingu w B2B w zarządzaniu procesem pozyskiwania klientów prospectingu”
The effectiveness of B2B cold mailing in managing the customer acquisition process "prospecting"
Autorzy:
Marcinkowska, Agnieszka
Słowa kluczowe:
B2B - COLD MAILING - EFFECTIVENESS – POLAND – PROSPECTING – 2021
B2B - COLD MAILING - EFEKTYWNOŚĆ – POLSKA – PROSPECTING - 2021
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem pracy jest zbadanie skuteczności działań kampanii cold mailingu w sektorze B2B. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym tu rozważaniom, brzmi: w jakim stopniu cold mailing warunkuje pozytywne reakcje przedsiębiorców na działania marketingowe? W niniejszej pracy postawiono następującą hipotezę główną: cold mailing w znaczącym stopniu warunkuje pozytywne reakcje przedsiębiorców na działania marketingowe. W szczególności analizie poddane zostały wartości statystyk osiąganych w kampaniach przeprowadzanych w kraju oraz za granicą. W ramach pracy wykorzystano badania ilościowe: przeprowadzono analizę danych zastanych, analizę próby badawczej oraz strukturyzowany wywiad pogłębiony w ramach badań uzupełniających. Całość rozważań została osadzona w zarządzaniu procesem pozyskiwania leadów — prospectingu.

The subject of the study is to examine the effectiveness of cold mailing campaigns in the B2B sector. The main question that guides the considerations undertaken here is: to what extent does cold mailing determine the positive response of entrepreneurs to marketing activities? In this study the following main hypothesis was formed: cold mailing significantly determines the positive response of entrepreneurs to marketing activities. In particular, the values of statistics achieved in the campaigns conducted in Poland and abroad were analyzed. Within the framework of the study quantitative research was used: the analysis of found data, the analysis of the research sample and the structured in-depth interview as a complementary research. The whole consideration was embedded in the management of the process of acquiring leads — prospecting.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies