Tytuł pozycji:
Wpływ sponsoringu sportowego na realizację celów zawodowych i osobistych profesjonalnych sportowców na przykładzie marki Red Bull
The following paper deals with the sports sponsorship of individual athletes by the Red Bull brand. Its purpose is to determine the impact of sponsorship activities on the private and sport lives of athletes belonging to the Red Bull "team". The author has attempted to investigate this phenomenon by analyzing multiple case studies and by analyzing the found data. Two professional sportsmen practicing individual disciplines have been interviewed - Adam Malysz and Lukasz Czepiela. Thanks to the interviews, specific information was obtained about the company's sponsorship activities and the resulting mutual benefits.
Poniższa praca dotyczy sponsoringu sportowego indywidualnych sportowców przez markę Red Bull. Jej celem jest określenie wpływu działań sponsoringowych na życie prywatne i sportowe zawodników należących do "teamu" Red Bulla. Autorka podjęła się próby zbadania tego zjawiska poprzez analizę wielokrotnego studium przypadku oraz analizie danych zastanych. Przeprowadzone zostały wywiady z dwoma profesjonalnymi sportowcami, uprawiającymi dyscypliny indywidualne z Adamem Małyszem oraz Łukaszem Czepielą. Dzięki przeprowadzonym wywiadom uzyskano konkretne informacje dotyczące działań sponsoringowych firmy i wynikających z nich obustronnych korzyści.