Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czynniki wpływające na zachowania konsumentów w sektorze usług bankowych

Tytuł:
Czynniki wpływające na zachowania konsumentów w sektorze usług bankowych
Factors influencing customers’s behavior in the banking services sector
Autorzy:
Dziuba, Katarzyna
Słowa kluczowe:
banks factors customer behavior
banki czynniki konsument zachowania
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ilość oferowanych produktów i usług w sektorze bankowym jest ogromna. Niezmiernie trudno wybrać właściwą ofertę dostosowaną do osobistych potrzeb. Dlatego interesującym było poznanie jakie elementy są brane pod uwagę podczas podejmowania decyzji przez konsumentów. Celem pracy zostało więc zbadanie elementów wpływających na zachowanie nabywców w sektorze usług bankowych. Przegląd literatury przedmiotu pozwolił poznać ogólne zachowania klientów, a także rozeznać się na rynku bankowym. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą ankiety. Osoby ankietowane odpowiadając na pytania, wskazały, iż jednymi z ważniejszych czynników wpływających na decyzyjność są m. in.: niskie koszty prowadzenia konta osobistego, a także wielkość oprocentowania rachunku bankowego. Możliwość skorzystania z usług i produktów bankowych w dowolnym momencie poprzez bankowość internetową lub mobilną okazała się równie ważna dla większości badanych.

The number of products and services offered in the banking sector is enormous. It is extremely difficult to choose the right offer tailored to personal needs. Therefore, it was interesting to know what elements are considered during making decisions by consumers. The aim of the master’s thesis was to examine the elements influencing the behavior of customers in the banking services sector. A review of the literature made it possible to understand the general behavior of customers, as well as get to know the banking market. The study was conducted using a questionnaire. Responding to the questions, the respondents indicated few of the most important factors affecting decision-making is, among others: low costs of running a personal account, as well as the amount of interest on a bank account. The ability to use banking services and products at any time through internet or mobile banking turned out to be equally important for the majority of respondents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies