Tytuł pozycji:
Rola mediów społecznościowych i ich wpływ na proces rekrutacji pracowników.
The purpose of the study was to present the role of social media and their impact onthe recruitment process. The concept and development of social media based on the definitionwas presented and the classification of social media was presented. The importance of socialmedia in the labour market was shown. The paper describes and formulates the role andstages of the recruitment process based on the essence of the recruitment process and types ofrecruitment. The positive aspects resulting from the use of social media in building thecompany's image were discussed. Research has been carried out confirming the importance ofsocial media in the recruitment process
Celem pracy było przedstawienie roli mediów społecznościowych i ich wpływu naproces rekrutacji pracowników. Zaprezentowane zostało pojęcie i rozwój mediówspołecznościowych w oparciu o definicję oraz klasyfikacja mediów społecznościowych.Opisane zostało znaczenie mediów społecznościowych na rynku pracy. W pracy zostałaopisana oraz sformułowana rola i etapy procesu rekrutacji pracowników w oparciu o istotęprocesu rekrutacji oraz rodzaje rekrutacji. Przedstawiono pozytywne aspekty wynikające zprocesu przeprowadzania rekrutacji w mediach społecznościowych. Omówione zostałypozytywne aspekty wynikające z używania mediów społecznościowych w budowaniuwizerunku firmy. Przeprowadzone zostały badania potwierdzające rolę jaką odgrywają mediaspołecznościowe w procesie rekrutacji.