Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of the strategy of CSR activities. Perception of the image of selected companies

Tytuł:
Analysis of the strategy of CSR activities. Perception of the image of selected companies
Analiza skuteczności działań strategii CSR. Postrzeganie wizerunku wybranych przedsiębiorstw
Autorzy:
Janik, Monika
Słowa kluczowe:
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) – strategia - wizerunek
Corporate Social Responsibility (CSR) - image - strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne przedsiębiorstwa niezależnie od wielkości oraz miejsca prowadzenia działalności mogą stać się czynnym uczestnikiem życia społecznego. Korzyści jakie płyną z wdrożenia koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu mogą być obopólne. Przedsiębiorstwa są w stanie poprawić obecny wizerunek, a oczekiwania interesariuszy mogą zostać spełnione. Do budowania wizerunku może posłużyć wiele narzędzi. Od pewnego czasu zwraca się uwagę na wzroście znaczenia CSR w Polsce. Celem niniejszej pracy jest zbadanie w jakim stopniu działania Społecznej Odpowiedzialności Biznesu wpływają na wizerunek organizacji. Badania pozwolą zidentyfikować opinię interesariuszy wobec pojęcia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Prace badawcze zostały przeprowadzone w maju 2022 przy wykorzystaniu kwestionariusza ankiety zawierającego 11 kluczowych pytań. Wyniki wykazały, że społeczeństwo nie posiada wystarczającej wiedzy na temat pojęcia CSR, jednocześnie uważa ze działania badanej strategii pozytywnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstw.

Modern enterprises, regardless of their size and place of business, can become an active participant in social life. The benefits of implementing the concept of Corporate Social Responsibility can be mutual. Enterprises are able to improve the current image and stakeholder expectations can be met. Many tools can be used to build an image. For some time now, attention has been paid to the growing importance of CSR in Poland. The aim of this study is to investigate to what extent the activities of Corporate Social Responsibility affect the image of the organization. The research will help identify the opinion of stakeholders towards the concept of Corporate Social Responsibility. The research work was carried out in May 2022 using a survey questionnaire containing 11 key questions. The results showed that the society does not have sufficient knowledge about the concept of CSR, and at the same time believes that the operation of the analyzed strategy has a positive impact on the image of enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies