Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Techniki perswazyjne stosowane w kampaniach szczepionkowych przeciwko wirusowi SARS-COV-2 na wybranych rynkach kulturowych

Tytuł:
Techniki perswazyjne stosowane w kampaniach szczepionkowych przeciwko wirusowi SARS-COV-2 na wybranych rynkach kulturowych
Persuasion techniques used in vaccine campaigns against the SARS-COV-2 virus in selected cultural markets
Autorzy:
Marczewska, Zuzanna
Słowa kluczowe:
MARKETING SPOŁECZNY – PROZDROWOTNE KAMPANIE SPOŁECZNE – SZCZEPIENIA PRZECIWKO WIRUSOWI SARS-COV-2 – TECHNIKI PERSWAZYJNE W KAMPANIACH SPOŁECZNYCH – RÓŻNICE KULTUROWE
SOCIAL MARKETING – PRO-HEALTH SOCIAL CAMPAIGNS – VACCINATION AGAINST SARS-COV-2 VIRUS – PERSVASIVE TECHNIQUES IN SOCIAL CAMPAIGNS – CULTURAL DIFFERENCES
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest systematyzacja wiedzy z zakresu marketingu społecznego, ze szczególnym uwzględnieniem roli kampanii społecznych w obecnej przestrzeni publicznej. Dyskusję poprowadzono na podstawie analizy szczepionkowych kampanii społecznych (głównie technik perswazyjnych) przeciwko wirusowi SARS-COV-2 w oparciu o główne tendencje zaobserwowane na trzech, odmiennych kulturowo rynkach. W części empirycznej pracy przeprowadzono analizę treści 15 reklam społecznych. Badania wykazały istotne zróżnicowanie kampanii szczepionkowych na poszczególnych rynkach. Opracowanie zwraca uwagę na istotność implementacji wiedzy dotyczącej różnic międzykulturowych w strategiach promowania postaw prozdrowotnych.

The aim of the work is to systematize knowledge in the field of social marketing, with particular emphasis on the role of social campaigns in the current public space. The discussion was conducted based on an analysis of vaccine social campaigns (mainly persuasive techniques) against the SARS-COV-2 virus based on the main trends observed in three culturally diverse markets. In the empirical part of the work, a content analysis of 15 social advertisements was carried out. Research has shown significant variation in vaccine campaigns across markets. The study highlights the importance of implementing knowledge about intercultural differences in strategies for promoting pro-health attitudes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies