Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ROLA SOCIAL MEDIA MARKETINGU W KSZTAŁTOWANIU ZAUFANIA POLSKICH KONSUMENTÓW DO PODMIOTÓW Z BRANŻY GASTRONOMICZNEJ

Tytuł:
ROLA SOCIAL MEDIA MARKETINGU W KSZTAŁTOWANIU ZAUFANIA POLSKICH KONSUMENTÓW DO PODMIOTÓW Z BRANŻY GASTRONOMICZNEJ
The role of social media marketing in shaping the confidence of Polish consumers towards entities from the gastronomy industry
Autorzy:
Chekhova, Olha
Słowa kluczowe:
branża gastronomiczna w Polsce – kształtowanie zaufania konsumentów – metody perswazyjne w mediach społecznościowych – Social Media Marketing
gastronomy industry in Poland – methods of persuasion in social media – shaping the confidence of consumers – Social Media Marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the work is to discuss the role of social media marketing in shaping the confidence of Polish consumers towards entities from the gastronomy industry. The subject of analyzes at this work are tools and methods of persuasion in social media marketing, which are used by gastronomy industry. The conducted research, which concerned the opinions of respondents about trust in gastronomic establishment shows that the most effective factor is the following the profile of the establishment in social media. Most of the respondents also indicated that they trust catering companies that have aesthetic profiles on social media, publish creative and unique content, and are active in social media. Influence marketing turned out to be the least effective factor in building trust towards entities from the gastronomy industry.

Celem pracy jest omówienie roli social media marketingu w kształtowaniu zaufania polskich konsumentów do podmiotów z branży gastronomicznej. Analizie poddane zostały narzędzia i metody perswazyjne social media marketingu, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwa gastronomiczne. Z przeprowadzonych badań, które dotyczyły opinii respondentów na temat zaufania wobec placówek gastronomicznych wynika, że najbardziej efektywnym czynnikiem jest obserwacja profilu placówki w mediach społecznościowych. Większość respondentów również zaznaczyło, że mają oni zaufanie wobec przedsiębiorstw gastronomicznych, które posiadają w mediach społecznościowych estetyczne profile, publikują kreatywne i unikatowe treści, a także są aktywni w mediach społecznościowych. Najmniej efektywnym w budowaniu zaufania się okazał influence marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies