Tytuł pozycji:
SM Entertainment founder’s image in social media
Przedmiotem artykułu jest wizerunek założyciela wytwórni SM Entertainment w mediach społecznościowych. Problemem badawczym pracy jest sposób przedstawiania Soomana Lee w mediach społecznościowych. Jej celem jest opisanie tego wizerunku. W badaniu wykorzystano metodę analizy treści wizualnych. Wybrane treści poddano analizie, zebrane materiały zakodowano po czym przedstawiono wizerunek Lee. Ukazano, że w każdym z badanych kanałów komunikacji Sooman Lee przedstawiany jest jako mędrzec, dodatkowo wytwórnia prowadzi system opowiadania uwzględniając Soomana Lee, pracowników jak również fanów.
The subject of this article is SM Entertainment founder’s image in social media. The purpose of this research is to show how Sooman Lee is described in social media. The research was based on visual content analysis. The selected content was analysed, the collected materials were encoded, and the image of Lee was presented. It has been shown that in each of the studied communication channels, Sooman Lee is presented as a sage. Additionally, the label maintains a storytelling system with Soomana Lee, employees and fans alike.