Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem przy pomocy Instagrama. Studium przypadku Veclaim, Lemiss oraz La Mania

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem przy pomocy Instagrama. Studium przypadku Veclaim, Lemiss oraz La Mania
Image management with the use of Instagram. Case studies Veclaim, Lemiss and La Mania
Autorzy:
Kłopocka, Agnieszka
Słowa kluczowe:
strategy, social media, image building, celebrity, fashion brands, Instagram
strategia, media społecznościowe, budowanie wizerunku, celebryta, marki odzieżowe, Instagram
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work presents the process of building the image of a clothing brand with the use of the Instagram social network. The author also determines the impact of the founders' popularity on company management on the example of the brands "Veclaim", "LEMISS" and "La Mania". The work fills the research gap regarding the creation of the company's image in a social medium and the impact of the image of celebrity founders on the perception of their brands. The paper refers to the basic concepts of brand and image management, also in the area of ​​social media, and issues related to the strategy - its choice and the way of implementation. The main research problem raised in the paper is the question of how Instagram is used to implement a strategy of building a positive brand image. For the purposes of the work, the author conducted mixed research, including a case study based on data obtained from survey research and an analysis of existing materials. The research was made to characterize the general patterns of actions taken by brands in relation to interaction with the audience.

W pracy zaprezentowano proces budowania wizerunku marki odzieżowej przy pomocy serwisu społecznościowego Instagram oraz podjęto próbę określenia wpływu popularności założycielek na zarządzanie firmą na przykładzie marek „Veclaim”, „LEMISS” oraz „La Mania”. Praca uzupełnia lukę badawczą dotyczącą kreowania obrazu firmy w medium społecznościowym oraz oddziaływania wizerunku założycielek-celebrytek na postrzeganie tworzone przez nie marki. W pracy odniesiono się do podstawowych pojęć z zakresu zarządzania marką i jej wizerunkiem, również w obszarze mediów społecznościowych oraz zagadnień dotyczących strategii - jej wyboru oraz sposobu realizowania. Głównym problemem badawczym, który został poruszony w pracy jest pytanie o to, w jaki sposób wykorzystuje się Instagram do wdrażania strategii polegającej na budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Na potrzeby pracy, autorka przeprowadziła badania mieszane, obejmujące studium przypadku na podstawie danych pozyskanych z badań ankietowych oraz analizy materiałów zastanych. W ten sposób podjęto próbę scharakteryzowania ogólnych schematów działań, jakie przyjmują marki w odniesieniu do interakcji ze strony odbiorców.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies