Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem Pole dance

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem Pole dance
The image management of a Pole dance
Autorzy:
Zielonka, Agnieszka
Słowa kluczowe:
POLE DANCE – TANIEC NA RURZE – POLE SPORT – ZARZĄDZANIE – WIZERUNEK
POLE DANCE – POLE SPORT – MANAGEMENT - IMAGE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this study is the image management of a Pole dance. Although the issues focused on managing the image of sports organizations are discussed in the literature, the aspect of managing the image of sport, which is Pole dance, seems to have not been discussed so far. In the literature on the subject, it is difficult to find detailed information in this field, so in this study I try to fill this gap. This study aims to explore opinion about this sport has among young people and adults, what knowledge they have about this discipline, and whether Pole dance is becoming more popular. Each of these aspects is intended to answer the question How should Pole dance studios manage the image of this sport to attract the largest possible audience with their offer and What activities should they take to make people aware of the advantages of this sport even if they associate Pole dance only with dancing in nightclubs? I conducted mixed studies, using the case study method, as well as research techniques in the form of an interview and a survey involving 93 respondents.

Przedmiotem niniejszych badań jest zarządzanie wizerunkiem Pole dance. Problematyka skoncentrowana wokół zarządzania wizerunkiem organizacji sportowych co prawda jest podejmowana w literaturze przedmiotu, jednak aspekt zarządzania wizerunkiem sportu, jakim jest Pole dance, wydaje się być, jak dotąd, nieporuszany. W literaturze przedmiotu ciężko jest znaleźć szczegółowe informacje w tej dziedzinie, dlatego w niniejszym opracowaniu staram się tę lukę wypełnić. Praca ma na celu ukazanie, jaką opinię wśród młodzieży i dorosłych ma ten sport, jaką wiedzę na temat tej dyscypliny posiadają, a także to, czy Pole dance staje się coraz bardziej popularny. Każdy z tych aspektów ma służyć odpowiedzi na pytania, W jaki sposób szkoły tańca na rurze powinny zarządzać wizerunkiem, by zainteresować swoją ofertą jak największe grono odbiorców oraz jakie działania powinny podejmować by uświadamiać o zaletach tego sportu osoby, które kojarzą Pole dance jedynie z tańcem w klubach nocnych? Przeprowadzone badania mają charakter mieszany. Wybrałam metodę studium przypadku oraz posłużyłam się technikami badawczymi takimi w postaci wywiadu oraz ankiety, w której udział wzięło 137 respondentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies