Tytuł pozycji:
Strategia promocji firmy w mediach społecznościowych na wybranych przykładach
W niniejszej pracy przedstawiono zagadnienia dotyczące strategii promocji firmy w mediach społecznościowych. Praca została opracowana w oparciu o analizę literatury, artykułów naukowych, raportów oraz stron branżowych.Celem pracy było udzielenie odpowiedzi na postawione pytania badawcze, zawarte w piątym rozdziale pracy, związane ze strategią marki na przykładzie marki Adidas, Nike oraz Reebok. Rozdział badawczy został opracowany na podstawie weryfikacji postawionych pytań, odnoszących się do części teoretycznej pracy.Analiza wyników badań pozwoliła na sformułowanie końcowych wniosków, potwierdzających, iż prawidłowo dobrana strategia promocji firm w mediach społecznościowych korzystnie wpływa na pozycję marki na rynku.Analizowanie aktywności klientów i targetowanie reklam na portalach społecznościowych pomoże markom bardziej rozwinąć swoją strategię promocji.
This paper presents issues related to the company's promotion strategy in social media. The work was prepared based on the analysis of literature, scientific articles, reports and industry websites.The aim of the study was to answer the research questions contained in the fifth chapter of the work, related to the brand strategy on the example of the Adidas, Nike and Reebok brands. The research chapter was developed on the basis of the verification of the questions relating to the theoretical part of the work.The analysis of the research results allowed for the formulation of final conclusions confirming that a properly selected strategy for promoting companies in social media has a positive effect on the brand's position on the market.Analyzing customer activity and targeting ads on social networks will help brands further develop their promotion strategy.