Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influencer marketing as a form of corporate marketing communication on the example of SFD Company

Tytuł:
Influencer marketing as a form of corporate marketing communication on the example of SFD Company
Influencer marketing jako forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie firmy SFD
Autorzy:
Stanaszek, Aleksandra
Słowa kluczowe:
COMPANY IMAGE - INFLUENCER MARKETING – INSTAGRAM – SFD
INFLUENCER MARKETING – INSTAGRAM – SFD – WIZERUNEK FIRMY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca podejmuje temat Influencer marketingu jako formy komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie firmy SFD. Celem pracy jest wykazanie, że w dzisiejszych czasach Influencer marketing jest skuteczną metodą wykorzystywaną w komunikacji marketingowej. W pierwszym rozdziale zostaje poruszony temat influencer marketingu, komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. W drugim rozdziale zostaje poruszony temat roli i znaczenia influencer marketingu, zostaje przedstawiona charakterystyka firmy SFD. W trzecim rozdziale znajduje się opis badania własnego, którego celem było wykazanie, że influencerzy współpracujący z firmą SFD poprzez media społecznościowe prowadzą działania promocyjne marki i wywierają wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.

The work deals with the topic of influencer marketing as a form of corporate marketing communication on the example of SFD. The aim of the study is to show that nowadays Influencer marketing is an effective method used in marketing communication. The first chapter deals with the topic of influencer marketing and marketing communication in social media. The second chapter discusses the role and importance of influencer marketing, and presents the characteristics of the SFD company. In the third chapter, there is a description of the own research, the purpose of which was to show that influencers cooperating with SFD through social media conduct brand promotion activities and influence consumers' purchasing decisions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies