Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BUILDING A MARKETING STRATEGY DURING A CRISIS ON THE EXAMPLE OF THE EVENT INDUSTRY

Tytuł:
BUILDING A MARKETING STRATEGY DURING A CRISIS ON THE EXAMPLE OF THE EVENT INDUSTRY
BUDOWA STRATEGII MARKETINGOWEJ W CZASIE KRYZYSU NA PRZYKŁADZIE BRANŻY EVENTOWEJ
Autorzy:
Adamek, Wiktoria
Słowa kluczowe:
strategy - marketing strategy - crisis management - event industry
strategia - strategia marketingowa - zarządzanie kryzysem - branża eventowa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this work is to analyze the construction of a marketing strategy during a crisis on the example of the event industry.The whole work consists of four parts - two theoretical and two practical. The first chapter presents crisis management in an enterprise. Chapter two concerns of the marketing strategy aimed at building a strong brand. The third chapter is an analysis and assessment of the condition of the event industry during the crisis, based on own research. Chapter four presents the results of own research in the field of shaping and implementing a marketing strategy in the event industry in crisis conditionsThe work was created based on literature research, internet sources, internal documentation, legal articles and websites of the surveyed companies. The work was also based on the results of own research carried out by questionnaire research with the company's staff on the basis of categorized interviews - questionnaire and anonymous questionnaires as well as observation.

Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy budowy strategii marketingowej w czasie kryzysu na przykładzie branży eventowej. Całość pracy składa się z czterech części – dwóch teoretycznych i dwóch praktycznych. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzenie kryzysem w przedsiębiorstwie. Rozdział drugi dotyczy strategii marketingowej służącej budowaniu silnej marki. Rozdział trzeci stanowi analizę i ocenę kondycji branży eventowej w czasie kryzysu przeprowadzoną w oparciu o badania własne. Rozdział czwarty prezentuje wyniki badań własnych w zakresie kształtowania i wdrożenia strategii marketingowej w branży eventowej w warunkach kryzysu. Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz strony internetowe badanej branży i firm. W pracy oparto się także na wynikach badań własnych przeprowadzonych przez badania ankietowe z personelem firmy w oparciu o wywiady skategoryzowane – kwestionariusz i ankiety anonimowe oraz obserwację.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies