Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka biznesu w komunikacji firmy i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej

Tytuł:
Etyka biznesu w komunikacji firmy i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej
Business ethics in the companys communication and its impact on the purchasing decisions of consumers in the clothing industry
Autorzy:
Macieja, Kacper
Słowa kluczowe:
etyka biznesu – społeczna odpowiedzialność biznesu – slow-fashion
businnes ethics – corporate social responsibility – slow-fashion
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest sprawdzenie wpływu etyki biznesu w komunikacji firmy na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej. Szczegółowej analizie poddano stosowane przez firmy praktyki wpisujące się w etykę biznesu oraz branżę odzieżową. Pierwszy rozdział poświęcono wyjaśnieniu zagadnień etyki biznesu, komunikacji zewnętrznej firmy, społecznej odpowiedzialności biznesu, transparentnego przekazu biznesowego. Drugi rozdział został poświęcony charakterystyce branży odzieżowej i jej konsumentów, a także pojęciu slow-fashion. Trzeci rozdział to część empiryczna poświęcona przedstawieniu oraz analizie badań własnych. Dzięki przeprowadzonym badaniom została potwierdzona, że etyka biznesu w komunikacji firmy ma wpływ na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej.

The aim of the thesis is to analyse the impact of business ethics in the company's communication on the purchase decisions of consumers in the clothing industry. Practices that fit in with business ethics and the clothing industry applied by the companies were analyzed in detail. The first chapter is devoted to explaining the issues of business ethics, external communication of the company, corporate social responsibility, transparent business message. The second chapter focuses on the characteristics of the clothing industry and its consumers, as well as the concept of slow-fashion. The third chapter is an empirical part devoted to the presentation and analysis of own research. Thanks to the research, it was confirmed that business ethics in the company's communication influences the purchase decisions of consumers in the clothing industry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies