Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identification and analysis of the mechanisms of the construction of TV advertising on the example of the FMCG sector

Tytuł:
Identification and analysis of the mechanisms of the construction of TV advertising on the example of the FMCG sector
Identyfikacja i analiza mechanizmów konstrukcji reklamy telewizyjnej na przykładzie sektora FMCG
Autorzy:
Kasprzak, Sabina
Słowa kluczowe:
advertisement – FMCG sector – marketing – mechanism – TV advertisement
marketing – mechanizm – reklama – reklama telewizyjna – sektor FMCG
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the thesis is to draw attention to the important role of advertising in marketing. The mechanisms used in television advertising, which influence the perception of advertising by consumers and may help to encourage them to make a purchase, were presented and analyzed. In the research part of the thesis, specific examples of TV commercials for FMCG products and the techniques used in them were discussed.

Celem pracy jest zwrócenie uwagi na istotną rolę reklamy w marketingu. Przedstawiono i przeanalizowano mechanizmy stosowane w reklamie telewizyjnej, które wpływają na postrzeganie reklamy przez konsumentów i mogą pomóc zachęcić ich do zakupu. W części badawczej pracy omówiono konkretne przykłady reklam telewizyjnych produktów z sektora FMCG oraz zastosowane w nich techniki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies