Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of emotional intelligence in managing an organization

Tytuł:
The role of emotional intelligence in managing an organization
Rola inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu organizacją
Autorzy:
Olejnik, Aleksandra
Słowa kluczowe:
emocje – inteligencja- zarządzanie
emotions – intelligence – management
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest przedstawienie znaczenia inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu. Przeprowadzone badania miały za zadanie odpowiedzieć na pytanie: czy pracownicy na wyższych stanowiskach mają lepiej rozwiniętą inteligencję emocjonalną? Wyniki badań pokazują, że nie zachodzi taka zależność. Narzędziem służącym do przeprowadzenia badań był kwestionariusz składający się z 4 testów opracowanych przez wykształconego psychologa i autora seminariów na temat rozwoju osobistego i wspierania osobowości - Mariona M. Sehra.

The purpose of this paper is to present the importance of emotional intelligence in management. The research was conducted to answer the question: do employees in higher positions have better developed emotional intelligence? The results show that there is no such relationship. The research tool was a questionnaire consisting of 4 tests developed by an educated psychologist and the author of seminars on self-development and personality support - Marion M. Sehr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies