Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Heuristics and cognitive biases in consumers decision making

Tytuł:
Heuristics and cognitive biases in consumers decision making
Heurystyki i błędy poznawcze w podejmowaniu decyzji konsumenckich
Autorzy:
Neubauer, Dominika
Słowa kluczowe:
Heurystyki - błędy poznawcze - racjonalność decyzji konsumenckich
Heuristics - cognitive biases - rationality of consumer decisions
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Neubauer, Dominika (2022). Heurystyki i błędy poznawcze w podejmowaniu decyzji konsumenckich. Praca licencjacka pod kierunkiem dr. Zofii Łącała, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, liczba ogólna stron 63, liczba wykorzystanych pozycji bibliograficznych 70, liczba tabel 27, rysunków 8

Neubauer, Dominika (2022). Heuristics and cognitive biases in consumers decision making. Undergraduate thesis under the guidance Dr. Zofii Łącała, Cracow: Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University, total number of page 63, number of references used 70, number of tables 27, number of illustrations 8

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies