Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Importance of consumer behaviour in the sustainable textile and fashion industry

Niepewność przyszłości staje się dla nas nową normą, ponieważ globalne zmiany środowiskowe są spowodowane przez samą ludzkość. Wpływ przemysłu tekstylnego rośnie z roku na rok i przewiduje się, że produkcja w przemyśle włókienniczym wzrośnie o 60% do 2030 roku. Nie ma jednej definicji zrównoważonej mody, ale nie ma wątpliwości, że branża modowa jest jedna. największych zanieczyszczeń. Chociaż przemysł włókienniczy jest tak samo szkodliwy dla środowiska jak inne branże, wcześniej nie było żadnych regulacji w szczególności dotyczących produkcji tekstyliów. Niniejsze badanie ma na celu zrozumienie zachowań konsumentów wobec zrównoważonego przemysłu tekstylnego i odzieżowego. Zgodnie z badaniami jakościowymi przeprowadzonymi za pomocą ankiety, ma ono na celu zrozumienie strony konsumenckiej, która opiera się na procesie doświadczania konsumenta: kupno nowej sztuki, używanie produktu odzieżowego, po zakończeniu użytkowania produktu, używany popularność i gotowość konsumentów do płacenia więcej w przypadku zmniejszenia wpływu na środowisko.

The uncertainty of the future is becoming a new normal to us as per environmental changes globally that are caused by humankind themselves. The impact of the textile industry is rising with each year and it is predicted that the production in the textile industry will increase by 60% by 2030. There is no single definition of sustainable fashion, but there is no doubt that the fashion industry is one of the biggest pollutants today. Although the textile industry is as harmful to the environment as other industries, there were no regulations implemented in particular to textile production before. This study aims to understand consumer behaviour toward the sustainable textile and clothing industry. As per the qualitative research conducted through a questionnaire, it aims to understand the consumer side which is based on the consumer experience process: buying a new piece, using a piece of clothing product, after the end of usage of the product, second-hand popularity and the willingness of consumers to pay more in case it will reduce the environmental impact.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies