Tytuł pozycji:
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z OTOCZENIEM NA PRZYKŁADZIE MAŁEJ FIRMY PRODUKCYJNEJ
The goal of this thesis is to analyze the management of relations with the environment on the example of a small production company. The work consists of three parts. The first chapter presents the characteristics of the dimensions of the environment and their impact on the company. The second chapter deals with managing relations with the environment as a source of strategic success of the enterprise. The third chapter presents the results of own research in the field of diagnosis of the state and relationship management tools in the production company Buttonfly.pl. The work was based on available internet sources, internal documentation and the Buttonfly.pl website. The work was also based on internal observation and an interview with the company's management was conducted.
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy zarządzania relacjami z otoczeniem na przykładzie małej firmy produkcyjnej. Całość pracy składa się z trzech części.Rozdział pierwszy przedstawia charakterystykę wymiarów otoczenia i ich wpływu na przedsiębiorstwo. Rozdział drugi dotyczy zarządzania relacjami z otoczeniem jako źródłasukcesu strategicznego przedsiębiorstwa. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych w zakresie diagnozy stanu i narzędzi zarządzania relacjami w przedsiębiorstwie produkcyjnym Buttonfly.pl. Praca powstała w oparciu o dostępne źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz stronę internetową firmy Buttonfly.pl. W pracy oparto się także na obserwacji wewnętrznej i przeprowadzono wywiad z kierownictwem firmy.